Treceți la conținutul principal

Acte-anexe pentru Bilanțul la 31.12.2020 (microentități) (05.04.2021)

Pachetul „Acte-Anexe pentru Bilanţul la 31.12.2020 (microentităţi) (05.04.2021)” este în conformitate cu Legea contabilității nr. 82/1991, republicată, cu modificările și completările ulterioare, O.M.F.P. nr. 1802/2014 pentru aprobarea reglementărilor contabile conforme cu directivele europene, cu modificările și completările ulterioare, și cu O.M.F.P. nr. 58/2021 privind principalele aspecte legate de întocmirea și depunerea situațiilor financiare anuale și a raportărilor contabile anuale ale operatorilor economici la unitățile teritoriale ale Ministerului Finanțelor, precum și pentru reglementarea unor aspecte contabile.

Nou:
- opțiune afișare sau ascundere a unor fraze din „PROCES VERBAL AL ADUNĂRII GENERALE A ASOCIAȚILOR” în confirmate cu legislația în vigoare și după cerințe.

Fișierul-aplicație „Anexe pentru Bilanț microentități ver_ 0_60.xlsm”1, creație-proprie, este compatibil cu Microsoft Excel 2010/2013/2016/2019/365.

La intrarea în fișier, după caz, se dă clic pe „Enable Content/Activare conținut” (fișierul conține macrocomenzi VBA).

Pentru a funcționa corect fișierul-aplicație, trebuie ca Windows-ul 7/8.x/10.xxxx să fie setat pe codul de limbă română (nu afișarea sistemului în limba română) și se merge astfel la Panou de control/Control Panel -> Regiune (și limba - Windows 7)/Region (and Language - Windows 7), Administrativ/Administrative -> Limba curentă a programelor non-Unicode/Language for non-Unicode programs -> Modificări setări regionale pentru sistem/Change system locale -> Setări regionale curente de sistem/Current system locale -> se alege Română (România)/Romanian (Romania).

Parola arhivei este: 654321.

────────────────────
1 versiunea 0.60 (05.04.2021):
- opțiune afișare sau ascundere a unor fraze din „PROCES VERBAL AL ADUNĂRII GENERALE A ASOCIAȚILOR” în confirmate cu legislația în vigoare și după cerințe.

versiunea 0.55 (22.02.2021):
- adaptare conform O.M.F.P. nr. 58/2021 privind principalele aspecte legate de întocmirea și depunerea situațiilor financiare anuale și a raportărilor contabile anuale ale operatorilor economici la unitățile teritoriale ale Ministerului Finanțelor, precum și pentru reglementarea unor aspecte contabile;
- tipărire alb-negru;
- alte modificări.

Clarificări cu privire la comentarii
Toate comentariile de pe acest blog sunt moderate.
Comentariile care vor încălca Regulamentul U.E. nr. 679/2016 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor), zis și RGPD, chiar dacă este vorba de consimțământul propriu, adică care conțin adresă de poștă electronică (e-mail) sau/și număr de telefon, de exemplu; care vor încălca buna conduită prin comportament necivilizat și printr-un limbaj agresiv, injurios, xenofob, rasist, care incită la ură și violență; care vor conține anunțuri publicitare sau care vor conține cu o tentă publicitară; care nu corespund tematicii blogului sau sunt irelevante, nu vor fi aprobate spre publicare sau/și vor fi șterse.
Utilizatorii sunt responsabili pentru propriu conținut din comentarii.

Comentarii

  1. Buna ziua
    Cum descarc acte anexa bilant , caci nu am vazut nici un fisier care poate fi descarcat ci numai explicatii de accesare
    Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pachetul „Acte-Anexe pentru Bilanţul la 31.12.2020 (microentităţi) (22.02.2021)” se descarcă, dând clic pe imaginea din postare/articol.

      Ștergere
  2. Buna. Nu inteleg cum import fisierul xml. Cand dau import xml imi da eroare "Run-time eror '76' Path not found".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1. Se exportă fișierul „1005.xml” din bilanțul PDF, dând clic pe agrafa din stânga din Adobe Reader, apoi clic pe numele fișierului și apoi salvare, care acesta se salvează oriunde pe hard disk. (Nu se salvează sau se deschide în/din rețea.)
      2. Se deschide fișierul-aplicație „Anexe pentru Bilanț microentități ver_ 0_55.xlsm” și se importă fișierul „1005.xml”, salvat anterior în locația dorită de pe HDD.
      Precizări și recomandări:
      - când se exportă fișierul trebuie expres să-i fie păstrată și extensia XML („1005.xml”). La fel și la importul acestuia în „Anexe pentru Bilanț microentități ver_ 0_55.xlsm”;
      - nu se importă fișierul „1005.xml” din rețea sau și dintr-un director (folder) cu o cale foarte lungă;
      - fișierul-aplicație „Anexe pentru Bilanț microentități ver_ 0_55.xlsm” este funcționabil numai pentru bilanțurile aferente microentităților, precum scrie în denumirea sa și nu pentru celelalte entități mici, mijlocii, mari, etc.

      Ștergere
  3. Cum se fac modificari in documentele word?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Important! DUK Integrator ver. 1.4.18.3.3 cu Java 64-bit ver. 8.0.451 (încorporat)

DUK Integrator ver. 1.4.18.3.3 cu Java 64-bit ver. 8.0.451  (încorporat) Atenție pentru cine utilizează sau dorește să utilizeze DUK Integrator ver. 1.4.17.3.3 cu Java 32-bit ver. 6.0.210 încorporat ca program de sine stătător, varianta oferită de Agenția Națională de Administrare Fiscală . Pentru că, după ultimele actualizări ale sistemelor de operare Windows 10 și 11,  DUK Integrator ver. 1.4.17.3.3 cu Java 32-bit ver.   6.0.210 oferit de  Agenția Națională de Administrare Fiscală  nu mai este compatibil cu Windows 10 ver. 22H2 și cu Windows 11 ver. 2xH2, se poate descărca de aici kitul DUK Integrator ver. 1.4.18.3.3 cu Java 64-bit ver. 8.0.451 sau dând clic pe imaginea de mai jos. Parola kitului este: 654321 și nu este executabil. După dezarhivare se execută  DUKIntegrator.bat. DUK Integrator ver. 1.4.18.3.3 cu Java 64-bit ver. 8.0.451 (încorporat) este c...

Important! Ședința Inspecției Muncii, din data de 26.09.2025, dedicată sistemului Reges Online pentru reprezentanții angajatorilor, persoane fizice sau juridice de drept privat, instituții publice, specialiști HR și IT

Ședința Inspecției Muncii, din data de 26.09.2025, dedicată sistemului Reges Online pentru reprezentanții angajatorilor, persoane fizice sau juridice de drept privat, instituții publice, specialiști HR și IT „ Echipa REGES-Online invită reprezentanții angajatorilor, persoane fizice sau juridice de drept privat, instituții publice, specialiști HR și IT vineri 26 Septembrie 2025 ora 10:00, la o nouă ședință online dedicată sistemului RegesOnline. Agenda întâlnirii: Cum creăm cont și cum îl activăm; Cererea de acces la registru, reprezentanți legali/împuterniciți; Delegarea și delegații; Noutati disponibile Sesiune de întrebări și răspunsuri.  Ședința va fi înregistrată și disponibilă pentru vizualizare.” Sursa:  Inspecția Muncii Ortografia și morfologia textului citat le aparțin instituției citate. Fișierul se desc...

Împuternicire notarială pentru REGES ONLINE (document revizuit în data de 26.08.2025)

Împuternicire notarială pentru REGES ONLINE În baza  H.G. nr. 295/27.03.2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE,  O.M.M.F.T.S.S. nr. 1107/06.05.2025 pentru aprobarea Procedurii de acces în vederea completării, transmiterii și interogării datelor în/din Registrul general de evidență a salariaților — REGES-ONLINE,  Legii nr. 31/1990 privind societățile comerciale și a  Legii nr. 287/2009 privind Codul civil, art. 2009, mai jos se poate descărca la nevoie un model de împuternicire notarială pentru REGES ONLINE. Extras din  O.M.M.F.T.S.S. nr. 1107/06.05.2025 pentru aprobarea Procedurii de acces în vederea completării, transmiterii și interogării datelor în/din Registrul general de evidență a salariaților — REGES-ONLINE, anexa „Procedură de acces în vederea completării, transmiterii și interogării datelor în/din Registrul general de ...

Important! Comunicatul Ministerului Muncii, Familiei, Tineretului și Solidarității Sociale din data de 18.09.2025 cu privire la termenul de înscriere în REGES-ONLINE

Comunicatul Ministerului Muncii, Familiei, Tineretului și Solidarității Sociale din data de 18.09.2025 cu privire la termenul de înscriere în REGES-ONLINE « Sprijin pentru angajatori - termenul de înscriere în REGES-ONLINE, prelungit până la data de 31 decembrie 2025 La propunerea Ministerului Muncii, Familiei, Tineretului și Solidarității Sociale, Guvernul a aprobat astăzi prorogarea termenului de trecere de la sistemul Revisal, la platforma REGES-ONLINE, până la data de 31 decembrie 2025, pentru a veni în sprijinul angajatorilor care întâmpină dificultăți în procesul de migrare. ”Am decis să prelungim termenul pentru înrolarea în REGES-ONLINE până la sfârșitul anului, pentru ca niciun angajator să nu fie pus în situația de a primi sancțiuni. Cred că rolul statului este să ofere sprijin și soluții, nu bariere. De aceea, această perioadă suplimentară este un semn de respect față de mediul de afaceri și față de...

Adeverință salariat nou pentru C.N.A.S. (Anexă la O.P.C.N.A.S. nr. 1.041/30.07.2025)

Adeverință salariat nou pentru C.N.A.S. (Anexă la O.P.C.N.A.S. nr. 1.041/30.07.2025) În baza  O.P.C.N.A.S. nr. 1.041/30.07.2025 privind modificarea Normelor metodologice pentru stabilirea documentelor justificative privind dobândirea calității de asigurat, precum și pentru stabilirea documentelor necesare atribuirii numărului unic de identificare în sistemul de asigurări sociale de sănătate cetățenilor străini sau apatrizilor aflați în situații deosebite care provin din zona conflictului armat din Ucraina, aprobate prin Ordinul președintelui Casei Naționale de Asigurări de Sănătate nr. 1.549/2018, precum și pentru stabilirea unor măsuri privind calitatea de asigurat, mai jos se poate descărca la nevoie un model de adeverință pentru salariat nou pentru C.N.A.S. Fișierul „ Adeverință salariat nou pentru C.N.A.S. (Anexă la O.P.C.N.A.S. nr. 1.041_30.07.2025).pdf”  (fișier inteligent) este editabil și este compatibil cu: ...