Treceți la conținutul principal

Termene de înregistrare în Revisal în anul 2026, cf. H.G. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE

•
Previzualizare

Termene de înregistrare în Revisal în anul 2026, cf. H.G. 295/2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE


Foto: Gemini AI

Termene de înregistrare în Revisal în anul 2026

Angajat nou
Se transmite cel târziu în ziua anterioară începerii activității pentru fiecare persoană care urmează să se afle într-un raport de muncă cu angajatorul
[H.G. nr. 295/2025, art. 5, alin. 1, lit. a)]
Vezi textul legal (Art. 5, alin. 1, lit. a))
„a) datele prevăzute la art. 4 alin. (2) lit. a)-k) se transmit cel târziu în ziua anterioară începerii activității pentru fiecare persoană care urmează să se afle într-un raport de muncă cu angajatorul;”
Modificări de salariu brut/sporuri/adaosuri
Se transmite în Registru în termen de 20 de zile lucrătoare de la data producerii modificării
[H.G. nr. 295/2025, art. 5, alin. 4]
Vezi textul legal (art. 5, alin. 4)
„(4) Orice modificare a datelor prevăzute la art. 4 alin. (2) lit. j) se transmite în Registru în termen de 20 de zile lucrătoare de la data producerii modificării. Excepție fac situațiile în care modificarea se produce ca urmare a unei hotărâri judecătorești, când transmiterea în Registru se face în termen de 10 zile lucrătoare de la data la care angajatorul a luat cunoștință de conținutul acesteia.”
Modificări aduse la contractul de muncă (C.I.M.) pentru
datele de identificare ale salariaților și persoanelor cu dizabilități
Se transmite în Registru în termen de 3 zile lucrătoare de la data înregistrării la angajator a documentului din care rezultă modificarea intervenită
[H.G. nr. 295/2025, art. 5, alin. 2]
Vezi textul legal (art. 5, alin. 2)
„(2) Orice modificare a datelor prevăzute la art. 4 alin. (2) lit. b) și c) se transmite în Registru în termen de 3 zile lucrătoare de la data înregistrării la angajator a documentului din care rezultă modificarea intervenită.”
Alte modificări aduse la contractul individual de muncă (C.I.M.)
Se transmite în Registru cel târziu în ziua anterioară producerii modificării (funcție, tipul, durata, loc de muncă, durata timpului de lucru, etc.)
[H.G. nr. 295/2025, art. 5, alin. 3, alin. 7]
Vezi textul legal (art. 5, alin. 3, alin. 7)
„(3) Orice modificare a datelor prevăzute la art. 4 alin. (2) lit. e)-i) se transmite în Registru cel târziu în ziua anterioară producerii modificării. Excepție fac situațiile în care modificarea se produce ca urmare a unei hotărâri judecătorești, când transmiterea în Registru se face în termen de 10 zile lucrătoare de la data la care angajatorul a luat cunoștință de conținutul acesteia.”
„(7) Orice modificare a datelor prevăzute la art. 4 alin. (2) lit. a) se transmite în Registru în termen de 3 zile lucrătoare de la data producerii modificării.”
Suspendarea și încetarea suspendare contract individual de muncă (C.I.M.)
Se transmite cel târziu în ziua anterioară datei suspendării/datei încetării suspendării contractului individual de muncă (C.I.M.)
[H.G. nr. 295/2025, art. 5, alin. 1, lit. e)]
Vezi textul legal (art. 5, alin. 1, lit. e))
„e) datele prevăzute la art. 4 alin. (2) lit. p) se transmit cel târziu în ziua anterioară datei suspendării/datei încetării suspendării, cu excepția cazurilor de suspendare în baza certificatelor medicale, când transmiterea în Registru se face în termen de 3 zile lucrătoare de la data înregistrării la angajator a certificatului de concediu medical, a absențelor nemotivate, precum și a situațiilor de suspendare în caz de forță majoră, când transmiterea în Registru se face în termen de 3 zile lucrătoare de la data suspendării;”
Transferul și preluării transferului
Se transmite în termen de 5 zile lucrătoare de la data transferului, respectiv de la data preluării prin transfer
[H.G. nr. 295/2025, art. 5, alin. 1, lit. b)]
Vezi textul legal (art. 5, alin. 1, lit. b))
„b) datele prevăzute la art. 4 alin. (2) lit. l) se transmit în termen de 5 zile lucrătoare de la data transferului, respectiv de la data preluării prin transfer;”
Începere/încetare detașare
Se transmite cele târziu în ziua anterioară datei de începere/încetare a detașării salariatului
[H.G. nr. 295/2025, art. 5, alin. 1, lit. c), d), alin. 5]
Vezi textul legal (art. 5, alin. 1, lit. c), d), alin. 5)
„c) datele prevăzute la art. 4 alin. (2) lit. m) se transmit cel târziu în ziua anterioară datei de începere/încetare a detașării salariatului;”
„(5) Orice modificare privind perioada de detașare prevăzută la art. 4 alin. (2) lit. m)-o) se transmite în Registru cel târziu în ziua anterioară producerii modificării.”
Încetare contract individual de muncă (C.I.M.)
Se transmite cel târziu la data încetării contractului individual de muncă/la data luării la cunoștință a evenimentului ce a determinat, în condițiile legii, încetarea contractului individual de muncă.
[H.G. nr. 295/2025, art. 5, alin. 1, lit. f)]
Vezi textul legal (art. 5, alin. 1, lit. f))
„f) datele prevăzute la art. 4 alin. (2) lit. q) se transmit cel târziu la data încetării contractului individual de muncă/la data luării la cunoștință a evenimentului ce a determinat, în condițiile legii, încetarea contractului individual de muncă.”


Articolul 5 din H.G. nr. 295/2025 privind registrul general de evidență a salariaților:

„(1) Transmiterea în Registru a datelor prevăzute la art. 4 alin. (2) se face după cum urmează:

  1. datele prevăzute la art. 4 alin. (2) lit. a)-k) se transmit cel târziu în ziua anterioară începerii activității pentru fiecare persoană care urmează să se afle într-un raport de muncă cu angajatorul;
  2. datele prevăzute la art. 4 alin. (2) lit. l) se transmit în termen de 5 zile lucrătoare de la data transferului, respectiv de la data preluării prin transfer;
  3. datele prevăzute la art. 4 alin. (2) lit. m) se transmit cel târziu în ziua anterioară datei de începere/încetare a detașării salariatului;
  4. datele prevăzute la art. 4 alin. (2) lit. n) și o) se transmit cel târziu în ziua anterioară datei de începere/încetare a detașării salariatului pe teritoriul altui stat;
  5. datele prevăzute la art. 4 alin. (2) lit. p) se transmit cel târziu în ziua anterioară datei suspendării/datei încetării suspendării, cu excepția cazurilor de suspendare în baza certificatelor medicale, când transmiterea în Registru se face în termen de 3 zile lucrătoare de la  data înregistrării la angajator a certificatului de concediu medical, a absențelor nemotivate, precum și a situațiilor de suspendare în caz de forță majoră, când transmiterea în Registru se face în termen de 3 zile lucrătoare de la data suspendării;
  6. datele prevăzute la art. 4 alin. (2) lit. q) se transmit cel târziu la data încetării contractului individual de muncă/la data luării la cunoștință a evenimentului ce a determinat, în condițiile legii, încetarea contractului individual de muncă.

(2) Orice modificare a datelor prevăzute la art. 4 alin. (2) lit. b) și c) se transmite în Registru în termen de 3 zile lucrătoare de la data înregistrării la angajator a documentului din care rezultă modificarea intervenită.

(3) Orice modificare a datelor prevăzute la art. 4 alin. (2) lit. e)-i) se transmite în Registru cel târziu în ziua anterioară producerii modificării. Excepție fac situațiile în care modificarea se produce ca urmare a unei hotărâri judecătorești, când transmiterea în Registru se face în termen de 10 zile lucrătoare de la data la care angajatorul a luat cunoștință de conținutul acesteia.

(4) Orice modificare a datelor prevăzute la art. 4 alin. (2) lit. j) se transmite în Registru în termen de 20 de zile lucrătoare de la data producerii modificării. Excepție fac situațiile în care modificarea se produce ca urmare a unei hotărâri judecătorești, când transmiterea în Registru se face în termen de 10 zile lucrătoare de la data la care angajatorul a luat cunoștință de conținutul acesteia.

(5) Orice modificare privind perioada de detașare prevăzută la art. 4 alin. (2) lit. m)-o) se transmite în Registru cel târziu în ziua anterioară producerii modificării.

(6) Pe perioada detașării prevăzută la art. 4 alin. (2) lit. m), transmiterea în Registru a suspendărilor prevăzute la art. 4 alin. (2) lit. p) se face în condițiile prevăzute la alin. (1) lit. e), iar modificările prevăzute la art. 4 alin. (2) lit. h)-j) se completează și se transmit în Registru de către angajatorul la care s-a dispus detașarea, în aceleași condiții ca cele prevăzute la alin. (2) și (3) sau cel mai târziu până la data încetării detașării, dacă aceasta este anterioară acestor termene.

(7) Orice modificare a datelor prevăzute la art. 4 alin. (2) lit. a) se transmite în Registru în termen de 3 zile lucrătoare de la data producerii modificării.

(8) Orice corecție a erorilor survenite în completarea Registrului se face la data la care angajatorul a luat cunoștință de acestea.”

Toate articolele de pe acest site se pot distribui cu mențiunea sursei, punând linkul articolului sau al site-ului.

Clarificări cu privire la comentarii
Toate comentariile de pe acest blog sunt moderate.
Comentariile care vor încălca Regulamentul U.E. nr. 679/2016 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor), zis și RGPD, chiar dacă este vorba de consimțământul propriu, adică care conțin adresă de poștă electronică (e-mail) sau/și număr de telefon, de exemplu; care vor încălca buna conduită prin comportament necivilizat și printr-un limbaj agresiv, injurios, xenofob, rasist, care incită la ură și violență; care vor conține anunțuri publicitare sau care vor conține cu o tentă publicitară; care nu corespund tematicii blogului sau sunt irelevante, nu vor fi aprobate spre publicare sau/și vor fi șterse.
Utilizatorii sunt responsabili pentru propriu conținut din comentarii.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Important! DUK Integrator ver. 1.4.18.3.3 cu Java 64-bit ver. 8.0.461 (încorporat) (29.11.2025)

DUK Integrator ver. 1.4.18.3.3 cu Java 64-bit ver. 8.0.461  (încorporat)  (29.11.2025) Atenție pentru cine utilizează sau dorește să utilizeze DUK Integrator ver. 1.4.17.3.3 cu Java 32-bit ver. 6.0.210 încorporat ca program de sine stătător, varianta oferită de Agenția Națională de Administrare Fiscală . Pentru că, după ultimele actualizări ale sistemelor de operare Windows 10 și 11,  DUK Integrator ver. 1.4.17.3.3 cu Java 32-bit ver.   6.0.210 oferit de  Agenția Națională de Administrare Fiscală  nu mai este compatibil cu Windows 10 ver. 22H2 și cu Windows 11 ver. 2xH2, se poate descărca de aici kitul DUK Integrator ver. 1.4.18.3.3 cu Java 64-bit ver. 8.0.461 sau dând clic pe imaginea de mai jos. Actualizare – 29.11.2025: - actualizare Java 64-bit la versiunea 8.0.461. Parola kitului este: 654321 și nu este executabil. După dezarhivare se execută  DUKIntegrator.bat. ...

Modificări aduse de Ordinul ANAF nr.1021/2026 Ordinului ANAF nr. 3788/2024 pentru aprobarea Procedurii privind organizarea și înscrierea în Registrul RO e-Factura (material informativ publicat în data de 17.09.2026)

Modificări aduse de Ordinul ANAF nr.1021/2026 Ordinului ANAF nr. 3788/2024 pentru aprobarea Procedurii privind organizarea și înscrierea în Registrul RO e-Factura (material informativ publicat în data de 17.09.2026) Sursa: Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice Brașov Toate articolele de pe acest site se pot distribui cu mențiunea sursei, punând linkul articolului sau al site-ului.

Modificări aduse de legea nr. 170/2026 (material informativ publicat în data de 14.09.2026)

Modificări aduse de legea nr. 170/2026 (material informativ publicat în data de 14.09.2026) Foto: ChatGPT AI „ Modificări legislative prevăzute de L egea nr. 170 /2026  Data publicării în  Monitorul Oficial - 05.08.2026    Data intrării în vigoare – 08.08.2026  Principalele măsuri vizează:  1. Modificări și completări privind Codul fiscal  Prin Legea nr. 170/2026, art. 294 din Codul Fiscal a fost completat cu alin. 1^1, care stabilește în mod expres faptul că scutirea directă de TVA se aplică prin  facturarea fără TVA  de către furnizorii de bunuri și/sau prestatorii de servicii, în favoarea persoanelor scutite stabilite în România prevăzute la art.294 alin (1) lit. j), l), l^1) și m) pe baza unui certificat de scutire*.   * Operațiunile vizate - livrări de bunuri/prestări de servicii în favoarea: misiunilor dip...

Important! Clarificări oficiale CNAS: Cum se aplică corect diminuarea cu o zi a indemnizației și regulile pentru concediile PNS

Clarificări oficiale CNAS: Cum se aplică corect diminuarea cu o zi a indemnizației și regulile pentru concediile PNS Foto: Gemini AI Începând cu modificările aduse prin Legea nr. 64/2026 și a normelor metodologice aferente, calculul indemnizațiilor pentru concediile medicale a ridicat numeroase probleme practice de implementare în softurile de salarizare și în procesul de validare a dosarelor de recuperare de sume de la Casele de Asigurări de Sănătate. Pentru a elimina interpretările neunitare, Camera Consultanților Fiscali (CCF) a solicitat oficial lămuriri structurii centrale a Casei Naționale de Asigurări de Sănătate. Răspunsul oficial emis de CNAS sub nr. DG-7759/07.08.2026 tranșează definitiv două dintre cele mai disputate aspecte: calculul certificatelor inițiale emise în weekend și obligativitatea mențiunilor pentru bolnavii incluși în Programele Naționale de Sănătate (PNS). Mai jos sunt co...

Comunicatul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice Galați din data de 21.09.2026 cu privire la Registrul de evidență fiscală pentru plătitorii de impozit pe profit

Comunicatul Direcției Generale Regionale a Finanțelor  Publice Galați din data de 21.09.2026 cu privire la  Registrul de evidență fiscală pentru plătitorii de impozit pe profit „ Registrul de evidență fiscală pentru plătitorii de impozit pe profit În virtutea rolului activ al organului fiscal, Administrația Județeană a Finanțelor  Publice Galați informează contribuabilii persoane juridice că în Monitorul Oficial al României, Partea I nr. 556 din 07 iulie 2026 a fost publicat O.M.F. nr. 808/2026 privind Registrul de evidență fiscală, prin care se abrogă O.M.F.P. nr. 870/2005 privind Registrul de evidență fiscală. Contribuabilii plătitori de impozit pe profit sunt obligați să întocmească Registrul de evidență fiscală, în conformitate cu prevederile O.M.F. nr. 808/2026 . În Registrul de evidență fiscală se înscriu, în ordine cronologică, informațiile care ...