Treceți la conținutul principal

În atenția celor care mai utilizează Adobe Reader 11.x sau Adobe Acrobat 11.x

Pentru că anumite fișiere PDF — Soft A emise de Agenția Națională de Administrare Fiscală (A.N.A.F.) au câteva greșeli dar sunt corectate deseori ulterior, în scurt timp, recomandarea este a nu se mai (re)instala și a se (re)folosi o variantă inferioară a programului Adobe Reader/Acrobat DC (2015-2020) crezând că se rezolvă problema funcționării corecte a fișierului/fișierelor PDF.

Adobe nu mai oferă suport tehnic pentru versiunile anterioare acesteia.

Folosind versiune inferioară a versiunii DC, s-ar putea ca semnăturile digitale să nu mai funcționeze corect plus anumite comenzi de programare Java din PDF-urile oferite de A.N.A.F. (de ex., Declarație unică (212) privind impozitul pe venit și contribuțiile sociale datorate de persoanele fizice, Declarație 094 privind cifra de afaceri în cazul persoanelor impozabile pentru care perioada fiscală este trimestrul calendaristic și care nu au efectuat achiziții intracomunitare de bunuri în anul precedent, Formularul DAC6, utilizat de intermediarii sau contribuabilii relevanți, după caz, în vederea raportării informațiilor cu privire la aranjamentele transfrontaliere care fac obiectul raportării, etc.), mai ales cele concepute după 2017 să nu fie compatibile cu Adobe Reader/Acrobat =< ver. 11.x.

Extras de pe site-ul https://blog.adobe.com/en/publish/2017/05/30/adobe-acrobat-xi-and-adobe-reader-xi-end-of-support.html#gs.t9647d:

„As outlined in the Adobe Support Lifecycle Policy, Adobe provides five years of product support from the general availability date of Adobe Acrobat and Adobe Reader. In line with that policy, support for Adobe Acrobat 11.x and Adobe Reader 11.x will end on October 15, 2017.”

(„După cum este subliniat în politica de asistență pentru ciclul de viață Adobe, Adobe oferă cinci ani de asistență pentru produs de la data generală de disponibilitate a Adobe Acrobat și Adobe Reader. În conformitate cu această politică, asistența pentru Adobe Acrobat 11.x și Adobe Reader 11.x se va încheia pe 15 octombrie 2017.”)

Nemaioferind Adobe suport tehnic din toamna anului 2017 pentru Adobe Reader ver. 11.x, s-ar putea ca acesta, pe mai noile versiuni majore ale Windows-ului 10 să nu mai funcționeze corespunzător.

[Articolul continuă mai jos. ↓]

(Sursa fotografiei: blog.adobe.com)

Mai jos este textul integral de pe site-ul respectiv mai sus menționat (text tradus via Google Traducere și adaptat):

După cum este subliniat în politica de asistență pentru ciclul de viață Adobe, Adobe oferă cinci ani de asistență pentru produs de la data generală de disponibilitate a Adobe Acrobat și Adobe Reader. În conformitate cu această politică, asistența pentru Adobe Acrobat 11.x și Adobe Reader 11.x se va încheia pe 15 octombrie 2017.

Ce înseamnă «sfârșitul suportului»?

Sfârșitul asistenței înseamnă că Adobe nu mai oferă asistență tehnică, inclusiv actualizări de produs și / sau securitate, pentru toate derivatele unui produs sau versiune de produs (de exemplu, versiuni localizate, upgrade-uri minore, sisteme de operare, versiuni de puncte și puncte duble și conector produse).

Ce ar trebui să fac acum?

Puteți continua să utilizați Acrobat XI și Reader XI, dar Adobe nu va mai oferi actualizări sau nu va rezolva erorile existente sau problemele de securitate din software. Din această cauză, vă recomandăm să actualizați la cele mai recente versiuni ale Adobe Acrobat DC și Adobe Acrobat Reader DC . Acest lucru vă va asigura că veți beneficia de toate îmbunătățirile funcționale noi și actualizările de securitate, fără a menționa suportul pentru sistemele de operare mai noi. Asistența tehnică pentru Acrobat XI va fi, de asemenea, întreruptă.

info Notă

Toate articolele de pe acest site se pot distribui cu mențiunea sursei, punând linkul articolului sau al site-ului.

Alte subiecte pe aceeași temă:
- Sfârșitul perioadei de asistență pentru Adobe Acrobat Reader și Adobe Acrobat Pro pe 32 de biți;
- Important! PDF-urile inteligente emise de ANAF nu vor mai putea fi utilizate în Windows 7 și 8.1;
- Se apropie sfârșitul ciclului de viață al Windows-ului 8.1;
- Microsoft își ia rămas bun de la Internet Explorer;
- Microsoft Office 2010 - sfârșitul ciclului de viață și ce este de făcut.

Postări populare de pe acest blog

Important! DUK Integrator ver. 1.4.18.3.3 cu Java 64-bit ver. 8.0.451 (încorporat)

DUK Integrator ver. 1.4.18.3.3 cu Java 64-bit ver. 8.0.451  (încorporat) Atenție pentru cine utilizează sau dorește să utilizeze DUK Integrator ver. 1.4.17.3.3 cu Java 32-bit ver. 6.0.210 încorporat ca program de sine stătător, varianta oferită de Agenția Națională de Administrare Fiscală . Pentru că, după ultimele actualizări ale sistemelor de operare Windows 10 și 11,  DUK Integrator ver. 1.4.17.3.3 cu Java 32-bit ver.   6.0.210 oferit de  Agenția Națională de Administrare Fiscală  nu mai este compatibil cu Windows 10 ver. 22H2 și cu Windows 11 ver. 2xH2, se poate descărca de aici kitul DUK Integrator ver. 1.4.18.3.3 cu Java 64-bit ver. 8.0.451 sau dând clic pe imaginea de mai jos. Parola kitului este: 654321 și nu este executabil. După dezarhivare se execută  DUKIntegrator.bat. DUK Integrator ver. 1.4.18.3.3 cu Java 64-bit ver. 8.0.451 (încorporat) este c...

Important! Ședința Inspecției Muncii, din data de 26.09.2025, dedicată sistemului Reges Online pentru reprezentanții angajatorilor, persoane fizice sau juridice de drept privat, instituții publice, specialiști HR și IT

Ședința Inspecției Muncii, din data de 26.09.2025, dedicată sistemului Reges Online pentru reprezentanții angajatorilor, persoane fizice sau juridice de drept privat, instituții publice, specialiști HR și IT „ Echipa REGES-Online invită reprezentanții angajatorilor, persoane fizice sau juridice de drept privat, instituții publice, specialiști HR și IT vineri 26 Septembrie 2025 ora 10:00, la o nouă ședință online dedicată sistemului RegesOnline. Agenda întâlnirii: Cum creăm cont și cum îl activăm; Cererea de acces la registru, reprezentanți legali/împuterniciți; Delegarea și delegații; Noutati disponibile Sesiune de întrebări și răspunsuri.  Ședința va fi înregistrată și disponibilă pentru vizualizare.” Sursa:  Inspecția Muncii Ortografia și morfologia textului citat le aparțin instituției citate. Fișierul se desc...

Împuternicire notarială pentru REGES ONLINE (document revizuit în data de 26.08.2025)

Împuternicire notarială pentru REGES ONLINE În baza  H.G. nr. 295/27.03.2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE,  O.M.M.F.T.S.S. nr. 1107/06.05.2025 pentru aprobarea Procedurii de acces în vederea completării, transmiterii și interogării datelor în/din Registrul general de evidență a salariaților — REGES-ONLINE,  Legii nr. 31/1990 privind societățile comerciale și a  Legii nr. 287/2009 privind Codul civil, art. 2009, mai jos se poate descărca la nevoie un model de împuternicire notarială pentru REGES ONLINE. Extras din  O.M.M.F.T.S.S. nr. 1107/06.05.2025 pentru aprobarea Procedurii de acces în vederea completării, transmiterii și interogării datelor în/din Registrul general de evidență a salariaților — REGES-ONLINE, anexa „Procedură de acces în vederea completării, transmiterii și interogării datelor în/din Registrul general de ...

Important! Comunicatul Ministerului Muncii, Familiei, Tineretului și Solidarității Sociale din data de 18.09.2025 cu privire la termenul de înscriere în REGES-ONLINE

Comunicatul Ministerului Muncii, Familiei, Tineretului și Solidarității Sociale din data de 18.09.2025 cu privire la termenul de înscriere în REGES-ONLINE « Sprijin pentru angajatori - termenul de înscriere în REGES-ONLINE, prelungit până la data de 31 decembrie 2025 La propunerea Ministerului Muncii, Familiei, Tineretului și Solidarității Sociale, Guvernul a aprobat astăzi prorogarea termenului de trecere de la sistemul Revisal, la platforma REGES-ONLINE, până la data de 31 decembrie 2025, pentru a veni în sprijinul angajatorilor care întâmpină dificultăți în procesul de migrare. ”Am decis să prelungim termenul pentru înrolarea în REGES-ONLINE până la sfârșitul anului, pentru ca niciun angajator să nu fie pus în situația de a primi sancțiuni. Cred că rolul statului este să ofere sprijin și soluții, nu bariere. De aceea, această perioadă suplimentară este un semn de respect față de mediul de afaceri și față de...

Adeverință salariat nou pentru C.N.A.S. (Anexă la O.P.C.N.A.S. nr. 1.041/30.07.2025)

Adeverință salariat nou pentru C.N.A.S. (Anexă la O.P.C.N.A.S. nr. 1.041/30.07.2025) În baza  O.P.C.N.A.S. nr. 1.041/30.07.2025 privind modificarea Normelor metodologice pentru stabilirea documentelor justificative privind dobândirea calității de asigurat, precum și pentru stabilirea documentelor necesare atribuirii numărului unic de identificare în sistemul de asigurări sociale de sănătate cetățenilor străini sau apatrizilor aflați în situații deosebite care provin din zona conflictului armat din Ucraina, aprobate prin Ordinul președintelui Casei Naționale de Asigurări de Sănătate nr. 1.549/2018, precum și pentru stabilirea unor măsuri privind calitatea de asigurat, mai jos se poate descărca la nevoie un model de adeverință pentru salariat nou pentru C.N.A.S. Fișierul „ Adeverință salariat nou pentru C.N.A.S. (Anexă la O.P.C.N.A.S. nr. 1.041_30.07.2025).pdf”  (fișier inteligent) este editabil și este compatibil cu: ...