Treceți la conținutul principal

În atenția celor care mai utilizează Adobe Reader 11.x sau Adobe Acrobat 11.x

Pentru că anumite fișiere PDF — Soft A emise de Agenția Națională de Administrare Fiscală (A.N.A.F.) au câteva greșeli dar sunt corectate deseori ulterior, în scurt timp, recomandarea este a nu se mai (re)instala și a se (re)folosi o variantă inferioară a programului Adobe Reader/Acrobat DC (2015-2020) crezând că se rezolvă problema funcționării corecte a fișierului/fișierelor PDF.

Adobe nu mai oferă suport tehnic pentru versiunile anterioare acesteia.

Folosind versiune inferioară a versiunii DC, s-ar putea ca semnăturile digitale să nu mai funcționeze corect plus anumite comenzi de programare Java din PDF-urile oferite de A.N.A.F. (de ex., Declarație unică (212) privind impozitul pe venit și contribuțiile sociale datorate de persoanele fizice, Declarație 094 privind cifra de afaceri în cazul persoanelor impozabile pentru care perioada fiscală este trimestrul calendaristic și care nu au efectuat achiziții intracomunitare de bunuri în anul precedent, Formularul DAC6, utilizat de intermediarii sau contribuabilii relevanți, după caz, în vederea raportării informațiilor cu privire la aranjamentele transfrontaliere care fac obiectul raportării, etc.), mai ales cele concepute după 2017 să nu fie compatibile cu Adobe Reader/Acrobat =< ver. 11.x.

Extras de pe site-ul https://blog.adobe.com/en/publish/2017/05/30/adobe-acrobat-xi-and-adobe-reader-xi-end-of-support.html#gs.t9647d:

„As outlined in the Adobe Support Lifecycle Policy, Adobe provides five years of product support from the general availability date of Adobe Acrobat and Adobe Reader. In line with that policy, support for Adobe Acrobat 11.x and Adobe Reader 11.x will end on October 15, 2017.”

(„După cum este subliniat în politica de asistență pentru ciclul de viață Adobe, Adobe oferă cinci ani de asistență pentru produs de la data generală de disponibilitate a Adobe Acrobat și Adobe Reader. În conformitate cu această politică, asistența pentru Adobe Acrobat 11.x și Adobe Reader 11.x se va încheia pe 15 octombrie 2017.”)

Nemaioferind Adobe suport tehnic din toamna anului 2017 pentru Adobe Reader ver. 11.x, s-ar putea ca acesta, pe mai noile versiuni majore ale Windows-ului 10 să nu mai funcționeze corespunzător.

[Articolul continuă mai jos. ↓]

(Sursa fotografiei: blog.adobe.com)

Mai jos este textul integral de pe site-ul respectiv mai sus menționat (text tradus via Google Traducere și adaptat):

După cum este subliniat în politica de asistență pentru ciclul de viață Adobe, Adobe oferă cinci ani de asistență pentru produs de la data generală de disponibilitate a Adobe Acrobat și Adobe Reader. În conformitate cu această politică, asistența pentru Adobe Acrobat 11.x și Adobe Reader 11.x se va încheia pe 15 octombrie 2017.

Ce înseamnă «sfârșitul suportului»?

Sfârșitul asistenței înseamnă că Adobe nu mai oferă asistență tehnică, inclusiv actualizări de produs și / sau securitate, pentru toate derivatele unui produs sau versiune de produs (de exemplu, versiuni localizate, upgrade-uri minore, sisteme de operare, versiuni de puncte și puncte duble și conector produse).

Ce ar trebui să fac acum?

Puteți continua să utilizați Acrobat XI și Reader XI, dar Adobe nu va mai oferi actualizări sau nu va rezolva erorile existente sau problemele de securitate din software. Din această cauză, vă recomandăm să actualizați la cele mai recente versiuni ale Adobe Acrobat DC și Adobe Acrobat Reader DC . Acest lucru vă va asigura că veți beneficia de toate îmbunătățirile funcționale noi și actualizările de securitate, fără a menționa suportul pentru sistemele de operare mai noi. Asistența tehnică pentru Acrobat XI va fi, de asemenea, întreruptă.

info Notă

Toate articolele de pe acest site se pot distribui cu mențiunea sursei, punând linkul articolului sau al site-ului.

Alte subiecte pe aceeași temă:
- Sfârșitul perioadei de asistență pentru Adobe Acrobat Reader și Adobe Acrobat Pro pe 32 de biți;
- Important! PDF-urile inteligente emise de ANAF nu vor mai putea fi utilizate în Windows 7 și 8.1;
- Se apropie sfârșitul ciclului de viață al Windows-ului 8.1;
- Microsoft își ia rămas bun de la Internet Explorer;
- Microsoft Office 2010 - sfârșitul ciclului de viață și ce este de făcut.

Postări populare de pe acest blog

Acte-anexe pentru Bilanțul la 31.12.2024 (microentități) (12.02.2025)

Acte-anexe pentru Bilanțul la 31.12.2024 (microentități) (12.02.2025) Pachetul „Acte-Anexe pentru Bilanţul la 31.12.2024 (microentităţi) (12.02.2025)” este în conformitate cu Legea contabilității nr. 82/1991 , republicată, cu modificările și completările ulterioare, O.M.F.P. nr. 1.802/2014 pentru aprobarea Reglementărilor contabile privind situațiile financiare anuale individuale și situațiile financiare anuale consolidate, cu modificările și completările ulterioare, și cu O.M.F. nr. 107/20.01.2025 privind principalele aspecte legate de întocmirea și depunerea situațiilor financiare anuale și a raportărilor contabile anuale ale operatorilor economici la Agenția Națională de Administrare Fiscală. Pachetul cuprinde: - Documentație acte-anexe pentru Bilanț (de citit).pdf; -   Anexe pentru Bilanţ microentităţi ver_ 1_03.xlsm; (Cuprinde: Declarație în conformitate cu prevederile art. 30 din Legea con...

Important! Ședința din 20.06.2025 a Inspecției Muncii dedicată sistemului Reges-Online în relație cu angajatorii

Ședința din 20.06.2025 a Inspecției Muncii dedicată sistemului Reges-Online în relație cu angajatorii Sursa: Inspecția Muncii Ortografia și morfologia textului citat le aparțin instituției citate. Fișierul se descarcă dând clic pe imaginea de mai jos sau aici: Descărcare Toate articolele de pe acest site se pot distribui cu mențiunea sursei, punând linkul articolului sau al site-ului. Transmisiune live din 20 iunie 2025 Înregistrari video explicative concentrate pe diverse spețe:  •  Reges Online - sfaturi pentru curioși . Manualul de folosire al aplicației Angajator: https://reges.inspectiamuncii.ro/ajutor/ Mediul de test se poate găsi la adresa web: https://reges.dev.inspectiamuncii.org  . Sugestii și îmbunătățiri de ordin teh...

Important! Ședința din data de 26.05.2025 a Inspecției Muncii dedicată sistemului Reges-Online

Ședința din data de 26.05.2025 a Inspecției Muncii dedicată sistemului Reges-Online Repunerea videoclipului cu ședința din 26 mai 2025 de către Inspecția Muncii. Sursa:  Inspecția Muncii Fișierul se descarcă dând clic pe imaginea de mai jos sau aici: Descărcare Toate articolele de pe acest site se pot distribui cu mențiunea sursei, punând linkul articolului sau al site-ului. Înregistrare din 26 mai 2025 – calitate SD Rezoluția videoului este scăzută și este de 640 × 360 pixeli (definiție standard – SD). Mediul de test se poate găsi la adresa web: https://reges.dev.inspectiamuncii.org  . Sugestii și îmbunătățiri de ordin tehnic sau documentație pentru dezvoltatori de programe pentru Resurse Umane se pot accesa aici: https://github.com/reges-ro/integrare  . Înregistrările ședințelor anterioare se pot găsi aici:  https://dr...

Acte-anexe pentru Bilanțul la 31.12.2024 (entități mici) (13.02.2025)

Acte-anexe pentru Bilanțul la 31.12.2024 (entități mici) (13.02.2025) Pachetul „Acte-anexe pentru Bilanțul la 31.12.2024 (entități mici) (13.02.2025)”  este în conformitate cu Legea contabilității nr. 82/1991 , republicată, cu modificările și completările ulterioare, O.M.F.P. nr. 1.802/2014 pentru aprobarea reglementărilor contabile conforme cu directivele europene, cu modificările și completările ulterioare, și cu O.M.F. nr. 107/20.01.2025/M.O. nr. 59/23.01.2025/M.O. nr. 59 bis/23.01.2025 privind principalele aspecte legate de întocmirea și depunerea situațiilor financiare anuale și a raportărilor contabile anuale ale operatorilor economici la Agenția Națională de Administrare Fiscală. Pachetul  „Acte-anexe pentru Bilanțul la 31.12.2024 (entități mici) (13.02.2025)” cuprinde: - Documentație acte-anexe pentru Bilanț (de citit).pdf; - Anexe pentru bilanţ entităţi mici ver_ 0_20.xlsm; ...

Programare concedii de odihnă pe anul 2025 (20.01.2025)

Programare concedii de odihnă pe anul 2025 (20.01.2025) Programare_concedii_de_odihnă_2025_1_50a.xlsm este un fișier-aplicație care ține evidența programării concediilor de odihnă ale salariaților pe anul 2025, conform Legii nr. 53/2003 privind Codul muncii , republicată și cu toate modificările ulterioare, art. 148, alin. 1: „Efectuarea concediului de odihnă se realizează în baza unei programări colective sau individuale stabilite de angajator cu consultarea sindicatului sau, după caz, a reprezentanților salariaților, pentru programările colective, ori cu consultarea salariatului, pentru programările individuale. Programarea se face până la sfârșitul anului calendaristic pentru anul următor.” versiunea 1.50a (20.01.2025): - corecție deblocare zile de luni și marți. versiunea 1.50 (14.11.2024): - adaptare pentru anul 2025; - adăugare accesare chat Telegram „Contabilitate și nu numai ...”. Fișierul-aplicație „Progr...