Treceți la conținutul principal

Startup-ul 4mind Benefits lansează abonamentele individuale pentru servicii de coaching si psihoterapie, exclusiv in platforma BenefitOnline.ro

Startup-ul 4mind Benefits lansează abonamentele individuale pentru servicii de coaching si psihoterapie, exclusiv in platforma BenefitOnline.ro

La doar trei luni de la lansarea abonamentelor pentru companii, 4mind Benefits vine cu o ofertă directă și către angajații acestora, prin adăugarea abonamentelor de psihoterapie, coaching, consiliere în nutriție și parenting în platforma de beneficii BenefitOnline.ro.


Pornită pe durata stării de urgență Covid19 sub forma unui serviciu pro-bono oferit companiilor pentru a-și susține emoțional angajații, platforma 4mind a lansat în luna iulie primele abonamente corporate de sănătate mintală din Romania, ce includ la un preț foarte accesibil ședințe de consiliere psihoterapeutică și coaching oferite de zeci de specialiști din întreagă țară.

„Deși am gândit abonamentul 4mind pentru a fi oferit angajaților de către companiile în care lucrează, totuși am identificat și nevoia că aceștia să îl poată achiziționă direct. În sfera beneficiilor ce adresează sănătatea mintală și echilibrul emoțional, suntem abia la început de drum în Romania. Pe de o parte pentru că ani de zile sănătatea psihică a fost un subiect tabu, despre care nu se discută nicăieri, și cu atât mai puțin la muncă. Pe de alta parte,  în piața din România aceste tipuri de abonamente erau rareori oferite, companiile fie nu le aveau în pachetul de angajare, fie nu aveau bugete alocate în acest sens. De aceea ne-am dorit – iar cu ajutorul BenefitOnline.ro am reușit într-un timp record - să oferim și angajaților posibilitatea de a-și achiziționa acest abonament direct, în cazul în care nu le este oferit încă la nivelul întregii companii de către angajator. Am găsit nu doar un partener foarte deschis, ci și o soluție unică pe piața din România, ce permite angajaților utilizarea atât a bugetului personal cât și al celui alocat de către angajator pentru beneficiile extrasalariale.”, a declarat Adina Pintea, unul dintre cofondatorii 4mind.

Din platforma BenefitOnline.ro, se pot achiziționa la prețul de 480 lei/an pachete de servicii  de psihoterapie, consiliere în nutriție, parenting sau coaching, ce includ câte 4 ședințe individuale de consiliere, acces gratuit la webinariile 4mind, acces nelimitat la asistentul virtual de wellbeing Serena și conținut online de specialitate.

„Trăim vremuri dificile, în care presiunea psihica este mare, iar nevoile de consum s-au schimbat peste noapte radical. Ne bucură să putem oferi celor peste 120,000 de angajați din platformă, beneficii care să îi ajute să își păstreze echilibrul emoțional, sănătatea fizica și o bună stare psihică. Am fost mereu conștienți de faptul că interesul de care se bucura platforma noastră în piață și creșterea spectaculoasă din ultimii ani se datorează în mare parte partenerilor cu care lucrăm și a ofertelor atractive pe care ei le oferă angajaților. Am găsit în 4mind partenerul ideal pentru a acoperi o nevoie foarte pregnanta în aceste zile, prin faptul că oferă la un preț modic consiliere la distanță, pentru nevoi diverse, cu o rețea extinsă de specialiști. Sperăm ca împreună să oferim acest tip de beneficii cât mai multor angajați și companii, și să contribuim la creșterea gradului de conștientizare și prevenție în sfera sănătății mintale.”, spune Stelian Bogza, cofondator BenefitOnline.ro.

***

Despre 4mind

4mind.ro este prima platformă românească cu beneficii de sănătate emoțională pentru angajați care oferă servicii variate de psihoterapie și coaching sub forma unui abonament. Fondat cu o investiție de 60.000 de euro, start-up-ul 4mind este prezent pe piață din aprilie 2020 când a lansat inițiativa Pro bono de solidaritate în perioada crizei COVID-19 și a reușit să pună la dispoziția a 40.000 de angajați servicii de psihoterapie și coaching gratuite. În prezent abonamentul 4mind este cel mai accesibil abonament de sănătate mintală din România și se adresează atât companiilor cat si persoanelor fizice. Mai multe detalii: www.4mind.ro

Clarificări cu privire la comentarii
Toate comentariile de pe acest blog sunt moderate.
Comentariile care vor încălca Regulamentul U.E. nr. 679/2016 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor), zis și RGPD, chiar dacă este vorba de consimțământul propriu, adică care conțin adresă de poștă electronică (e-mail) sau/și număr de telefon, de exemplu; care vor încălca buna conduită prin comportament necivilizat și printr-un limbaj agresiv, injurios, xenofob, rasist, care incită la ură și violență; care vor conține anunțuri publicitare sau care vor conține cu o tentă publicitară; care nu corespund tematicii blogului sau sunt irelevante, nu vor fi aprobate spre publicare sau/și vor fi șterse.
Utilizatorii sunt responsabili pentru propriu conținut din comentarii.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ordin de deplasare (delegație) (14-5-4) și Decont de cheltuieli - fișier-aplicație (varianta Microsoft Excel) (04.11.2023)

Ordin de deplasare - Decont de cheltuieli ver. 0.10 (04.11.2023) Nou în versiunea 0.10 (04.11.2023): -  opțional afișarea salariului în Decont; - corecție valoarea salariului în Decont; - posibilitatea de a închide automat celelalte fișiere deschise în Excel pentru a funcționa corect fișierul-aplicație; - câteva modificări. Nou în versiunea 0.07 (24.01.2022): - corecție valoare în litere din „Decont”; - diverse modificări. Fișierul-aplicație   „ Ordin de deplasare - Decont de cheltuieli ver. 0.10 (20231104).xlsm ”   este compatibil cu Microsoft Excel 2010 / 2013 / 2016 / 2019 / 2021 / 365. La intrarea în fișier, după caz, se dă clic pe  „Enable Content/Activare conținut”  (fișierul conține macro-comenzi VBA). warning Avertisment În cazul în care la intrarea în fișier apare următorul mesaj: sau se citește aici rezolvarea problemei pentru deblocarea fișierulu

Legea nr. 53/2003 privind Codul muncii, actualizată la data de 27.07.2023

Legea nr. 53/2003 privind Codul muncii, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 345/18.05.2011  și cu toate modificările ulterioare. (varianta consolidată) Actualizare și revizuire - 27.07.2023: - Legea  nr. 241/20.07.2023/M.O. nr. 673/21.07.2023   pentru completarea Legii nr. 53/2003 — Codul muncii. Actualizare și revizuire - 26.05.2023: - Legea nr . 140/24.05.2023/M.O. nr. 461/26.05.2023   pentru completarea art. 51 alin. (1) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, pentru modificarea și completarea art. 514 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum și pentru completarea art. 94 din Legea nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenței în exercitarea demnităților publice, a funcțiilor publice și în mediul de afaceri, prevenirea și sancționarea corupției; - O.U.G.  nr. 42/24.05. 2023/ M.O. nr. 459/25.05.2023   pentru modificarea și completarea Legii nr. 3

Termene de înregistrare în Revisal în anul 2024, cf. H.G. 905/2017 privind registrul general de evidență a salariaților

Termene de înregistrare în Revisal în anul 2024 cf. H.G. 905/2017  privind registrul general de evidență a salariaților Fișierul „ Termene de înregistrare în Revisal în anul 2024 - v. 20240212.xlsm ” este compatibil cu  Microsoft Excel 2010 / 2013 / 2016 / 2019 / 2021 / 365 . La intrarea în fișier, după caz, se dă clic pe „Enable Content/Activare conținut” (fișierul conține macrocomenzi VBA). În cazul în care la intrarea în fișier apare următorul mesaj: se citește aici rezolvarea problemei pentru deblocarea fișierului. Pentru a funcționa corect fișierul-aplicație, trebuie ca Windows-ul 10.xxxx/11 să fie setat pe codul de limbă română (nu afișarea sistemului în limba română) și se merge astfel la Panou de control/Control Panel -> Regiune/Region -> Administrativ/Administrative -> Limba curentă a programelor non-Unicode/Lang