Treceți la conținutul principal

Informare cu privire la anularea accesoriilor și procedura de acordare a acestora – Direcția Fiscală Brașov, Primăria Brașov

Pe site-ul Direcției Fiscale Brașov din cadrul Primăriei Brașov s-a publicat în data de 12.11.2024 o informare cu privire la anularea accesoriilor și procedura de acordare a acestora.

INFORMARE PRIVIND ANULAREA ACCESORIILOR

Prin prezenta vă informăm că în data de 11.11.2024 s-a adoptat de către Consiliul Local Brașov Hotărârea Consiliului Local nr. 664 privind instituirea unor facilități fiscale și aprobarea procedurii de anulare a accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale restante la data de 31.08.2024 inclusiv, datorate bugetului local al municipiului Brașov, în temeiul OUG 107/2024.

Aveți posibilitatea să beneficiați de anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale restante la data de 31.08.2024 inclusiv, accesorii care nu sunt achitate până la data intrării în vigoare a acestei hotărâri, dacă depuneți până la data de 25.11.2024 inclusiv, cerere de anulare a accesoriilor.

Se anulează toate accesoriile aferente obligațiilor bugetare principale, restante la data de 31.08.2024 inclusiv, dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:

a) toate obligațiile bugetare principale restante la data de 31.08.2024 inclusiv, se sting prin orice modalitate prevăzută la art. 22 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de Procedură Fiscală, cu modificările și completările ulterioare, până la data depunerii cererii de anulare a unor obligații bugetare, inclusiv, dar nu mai târziu de data de 25.11.2024,

NOTĂ: DACĂ PLATA SE EFECTUEAZĂ DUPĂ DATA DEPUNERII CERERII DE ANULARE A UNOR OBLIGAȚII BUGETARE, SE VA DEPUNE O NOUĂ CERERE.

b) sunt stinse prin orice modalitate prevăzută de art. 22 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de Procedură Fiscală, cu modificările și completările ulterioare, până la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv, toate obligațiile bugetare principale și accesorii cu termene de plată cuprinse între data de 01.09.2024 și data depunerii cererii de anulare a unor obligații bugetare inclusiv, dar nu mai târziu de data de 25.11.2024, c) debitorul să aibă depuse toate declarațiile fiscale de impunere/decont conform Titlului IX din Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, până la data depunerii cererii de anulare a unor obligații bugetare, inclusiv. Această condiție se consideră îndeplinită și în cazul în care, pentru perioadele în care nu s-au depus declarații fiscale, obligațiile fiscale au fost stabilite, prin decizie de impunere, de către organul fiscal.

Notă: În cazul în care nu se depune formularul de cerere tipizat prevăzut la Anexa nr. 3 din HCL, contribuabilul va declara pe proprie răspundere că:

  • a declarat la organul fiscal toate bunurile impozabile pe care le deține în proprietate pe raza municipiului Brașov (clădiri, terenuri, auto), precum și toate impozitele și taxele datorate bugetului local Brașov
  • obligațiile bugetare pentru care se doresc facilități fiscale:
    • nu fac obiectul unor procese penale aflate în curs de desfășurare la data intrării în vigoare a O.U.G. nr.107/2024 sau care încep ulterior acestei date;
    • nu au fost stabilite prin hotărâri penale definitive;
    • nu reprezintă prejudicii care fac obiectul art. 10 din Legea nr. 241/2005 pentru prevenirea și combaterea evaziunii fiscale, cu modificările și completările ulterioare.

Debitorul depune Cererea de anulare a accesoriilor (Anexa nr. 3 la HCL) numai după îndeplinirea în mod corespunzător a condițiilor prevăzute la literele a)-c), până cel târziu la data de 25.11.2024 inclusiv, sub sancțiunea decăderii, la sediul Direcției Fiscale din Brașov str. Dorobanților nr. 4 (fără a fi necesară programare online) sau pe email la adresa dirfiscală@dfbv.ro.

Mai jos sunt procedurile pentru anularea accesoriilor:

  1. procedura de acordare a anularii accesoriilor;
  2. cerere comunicare sume de plata pentru anularea accesoriilor;
  3. cerere de anulare a accesoriilor.
  4. notificare privind intenția de a beneficia de anularea unor obligații bugetare.

Sursa: Direcția Fiscală Brașov, Primăria Brașov

Fișierul se descarcă dând clic pe imaginea de mai jos sau aici:

Toate articolele de pe acest site se pot distribui cu mențiunea sursei, punând linkul articolului sau al site-ului.

Alte subiecte pe aceeași temă:
-

Postări populare de pe acest blog

Împuternicire notarială pentru REGES ONLINE (document revizuit în data de 26.08.2025)

Împuternicire notarială pentru REGES ONLINE În baza  H.G. nr. 295/27.03.2025 privind Registrul general de evidență a salariaților - REGES-ONLINE,  O.M.M.F.T.S.S. nr. 1107/06.05.2025 pentru aprobarea Procedurii de acces în vederea completării, transmiterii și interogării datelor în/din Registrul general de evidență a salariaților — REGES-ONLINE,  Legii nr. 31/1990 privind societățile comerciale și a  Legii nr. 287/2009 privind Codul civil, art. 2009, mai jos se poate descărca la nevoie un model de împuternicire notarială pentru REGES ONLINE. Extras din  O.M.M.F.T.S.S. nr. 1107/06.05.2025 pentru aprobarea Procedurii de acces în vederea completării, transmiterii și interogării datelor în/din Registrul general de evidență a salariaților — REGES-ONLINE, anexa „Procedură de acces în vederea completării, transmiterii și interogării datelor în/din Registrul general de ...

Programare concedii de odihnă pe anul 2026 (07.11.2025)

Programare concedii de odihnă pe anul 2026 (07.11.2025) Programare_concedii_de_odihnă_2025_1_60.xlsm este un fișier-aplicație care ține evidența programării concediilor de odihnă ale salariaților pe anul 2026, conform Legii nr. 53/2003 privind Codul muncii , republicată și cu toate modificările ulterioare, art. 148, alin. 1: „Efectuarea concediului de odihnă se realizează în baza unei programări colective sau individuale stabilite de angajator cu consultarea sindicatului sau, după caz, a reprezentanților salariaților, pentru programările colective, ori cu consultarea salariatului, pentru programările individuale. Programarea se face până la sfârșitul anului calendaristic pentru anul următor.” versiunea 1.60 (07.11.2025): - adaptare pentru anul 2026; - actualizarea Legii nr. 53/2003 — Codul muncii (republicată în 18.05.2011) prin Legea nr. 149/09.10.2025/M.O. nr. 936/09.10.2025 pentru complet...

Important! DUK Integrator ver. 1.4.18.3.3 cu Java 64-bit ver. 8.0.461 (încorporat) (29.11.2025)

DUK Integrator ver. 1.4.18.3.3 cu Java 64-bit ver. 8.0.461  (încorporat)  (29.11.2025) Atenție pentru cine utilizează sau dorește să utilizeze DUK Integrator ver. 1.4.17.3.3 cu Java 32-bit ver. 6.0.210 încorporat ca program de sine stătător, varianta oferită de Agenția Națională de Administrare Fiscală . Pentru că, după ultimele actualizări ale sistemelor de operare Windows 10 și 11,  DUK Integrator ver. 1.4.17.3.3 cu Java 32-bit ver.   6.0.210 oferit de  Agenția Națională de Administrare Fiscală  nu mai este compatibil cu Windows 10 ver. 22H2 și cu Windows 11 ver. 2xH2, se poate descărca de aici kitul DUK Integrator ver. 1.4.18.3.3 cu Java 64-bit ver. 8.0.461 sau dând clic pe imaginea de mai jos. Actualizare – 29.11.2025: - actualizare Java 64-bit la versiunea 8.0.461. Parola kitului este: 654321 și nu este executabil. După dezarhivare se execută  DUKIntegrator.bat. ...

Important! Ghiduri de înrolare și de utilizare a platformei REGES-ONLINE (ghiduri revizuite și publicate în data de 10.10.2025)

Ghiduri de înrolare și de utilizare a platformei REGES-ONLINE (ghiduri revizuite și publicate în data de 10.10.2025) Inspecția Muncii a publicat în data de 10.10.2025 2 ghiduri  cu privire la înrolarea și utilizarea platformei REGES-ONLINE Sursa:  Inspecția Muncii Fișierul se descarcă dând clic pe imaginea de mai jos sau aici: Descărcare Toate articolele de pe acest site se pot distribui cu mențiunea sursei, punând linkul articolului sau al site-ului. Ghid înrolare REGES ONLINE Ghid utilizare REGES ONLINE

Documentație pentru contabilitatea de gestiune (14.12.2024)

Documentația „Contabilitatea de gestiune (14.12.2024)” cuprinde: Listă de inventariere (global) ver_ 0_23.xlsm; Decizie privind modificarea prețurilor la marfa cu amănuntul.dotx; Proces verbal privind modificarea prețurilor la marfa cu amănuntul.dotx; Decizie privind modificarea prețurilor la marfa cu amănuntul, conform Legii nr. 227_2015 privind Codul fiscal (X%).dotx; Proces verbal privind modificarea prețurilor la marfa cu amănuntul, conform Legii nr. 227_2015 privind Codul fiscal (X%).dotx; Anexă la Procesul verbal privind modificarea prețurilor la marfa cu amănuntul ver_ 1_83.xlsm; Decizie privind procesul verbal de constatare - var. 1.dotx; Proces verbal de constatare bon fiscal eronat - var. 1.dotx; Decizie privind procesul verbal de constatare - var. 2.dotx; Proces verbal de constatare bon fiscal eronat - var. 2.dotx; ...