Verificarea conturilor și datelor din Platforma Servicii Online Angajatori – Comunicat Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă din data de 31.01.2024
Comunicat Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Brașov din data de 31.01.2024
«Anunț Important
Verificarea conturilor și datelor din Platforma Servicii Online Angajatori
Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM) anunță angajatorii cu privire la necesitatea revizuirii urgente a conturilor și informațiilor din Platforma „Servicii Online Angajatori” și registrul „Internship” ce au fost create/introduse în perioada 20 decembrie 2023 și 29 ianuarie 2024. Recent au fost identificate unele dificultăți tehnice în funcționarea site-ului www.anofm.ro și a Platformei „Servicii Online Angajatori”, astfel că, în cazul constatării absenței unor date, rugăm angajatorii să le reintroducă în cel mai scurt timp posibil.
Angajatorilor care utilizează registrul „Internship” și au creat conturi/au introdus date în perioada menționată le recomandăm să se adreseze cu celeritate secretariatului agenției județene în raza căreia își au sediul social, prin e-mail, la adresa ajofm.xx@anofm.gov.ro, unde „xx” reprezintă codul județului (exemplu: pentru Brașov, adresa este ajofm.bv@anofm.gov.ro).
Ne exprimăm regretul pentru orice inconvenient cauzat și-i asigurăm pe toți angajatorii că echipa noastră tehnică lucrează pentru a rezolva rapid orice situație semnalată.
Serviciul Comunicare și Secretariatul Consiliului de Administrație
31 ianuarie 2024»
Sursa: Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Brașov
Fișierul se descarcă dând clic pe imaginea de mai jos sau aici:
Toate articolele de pe acest site se pot distribui cu mențiunea sursei, punând linkul articolului sau al site-ului.
Alte subiecte pe aceeași temă:
-